Vážení zákazníci, Kukačka.cz se mění na Supertip.cz - vaše oblíbené produkty zůstávají tam, kde to znáte.
Vaše cena | 158,60 Kč |
Vaše cena bez DPH | 158,60 Kč |
Dostupnost | Skladem 2 ks |
Odesíláme ve čtvrtek 18.9. |
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Autor: Irena Carpentier - Reifová