Vážení zákazníci, děkujeme za vaše objednávky. Prosíme vás o trpělivost při jejich doručení, děláme vše pro to, abychom je doručili do Vánoc. Věnujte prosím pozornost datu odeslání, které je uvedeno u zboží. Děkujeme, tým Supertip.cz
| Vaše cena | 309,40 Kč |
| Vaše cena bez DPH | 309,40 Kč |
| Dostupnost | Skladem > 5 ks |
| Odesíláme v pátek 9.1. | |
Ústředním tématem předkládané kolektivní monografie jsou v pořadí druhé přímé prezidentské volby, které proběhly v České republice v lednu 2018. Kromě vlastní analýzy průběhu a výsledku volby si publikace klade za cíl teoreticky rozvinout diskusi o dopadu zavedení přímé volby prezidenta na politický systém a dále analyzovat specifičtější aspekty kampaní, včetně nových prvků (vliv sociálních sítí či fake news). Cílem prvních dvou spolu úzce provázaných kapitol je uvést čtenáře do problematiky přímé volby prezidenta ČR v širším ústavně-právním a politologickém kontextu. Následujících šest kapitol je koncipováno jako dílčí případové studie analyzující prezidentskou volbu z různých perspektiv, jakými jsou například narativ prezidentských kampaní, prezidentské debaty, komunikace kandidátů a jazyk používaný v kampaních, sentiment a emoce v kampani na Facebooku, financování kampaní, veřejné mínění v prezidentské volbě či výsledek samotné volby.
Autor: Olga Brunnerová, kol.