Využijte výhodné poštovné od 59 Kč.

Kategorie zboží

Metody komplexního hodnocení podniku


Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku.
Vaše cena 507,10
Vaše cena bez DPH 507,10
 
Dostupnost Skladem 2 ks
Odesíláme ve čtvrtek

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).


Výrobce
GRADA Publishing, a. s.

U Průhonu 22, 170 00 Praha 7, CZ
Email: info@grada.cz  Telefon: +420 283 880 011  URL: www.grada.cz