Vážení zákazníci, Kukačka.cz se mění na Supertip.cz - vaše oblíbené produkty zůstávají tam, kde to znáte.

Kategorie zboží

Média a komunikace

řadit podle: Oblíbenosti Ceny Názvu

Kniha je dělena do dvou částí.

225,80 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další.

44,00 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme v pátek

Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace.

69,00 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme v pátek

Kniha prináša úplne nový, dosia? nepublikovaný, poh?ad na mechanizmus televízneho spravodajstva v socialistickom Československu v 70-tych a 80-tych rokoch.

359,50 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Publikace představuje nový a originální pohled na média rozhlas a film: zkoumá, jak se ovlivňují a inspirují a jak to obohacuje umělecký účinek obou médií.

188,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání.

142,00 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Inferences with Ignorance focuses on two formal logic systems that employ the type of inferences in which questions are used in ...

252,00 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Ačkoliv poprvé vyšla v roce 1982, tato kniha dodnes neztratila nic ze své originality a intelektuální pronikavosti.

179,60 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Může být člověk na obrazovce autentický?

188,00 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

V České republice došlo po roce 1989 ke klíčové proměně společenského i mediálního systému.

250,20 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Téměř třicet let pracoval Bernard Goldberg pro televizní stanici CBS a za tu dobu nasbíral dost nelichotivého materiálu o některých žurnalistických praktikách: například čemu se movináři věnují a čemu …

287,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Internet je zdrojem informací, služeb, zábavy a vzdělávání.

287,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu?

320,70 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.

497,80 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.

39,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.

350,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu.

242,60 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.

449,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií.

239,40 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu.

187,20 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

231,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní …

268,80 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Publikace pojednává o soutěžních i nesoutěžních přehlídkách audiodokumentaristiky, zejména o International Feature Conference (IFC), každoročním pracovním setkání rozhlasových tvůrců z celého světa. …

246,80 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Kniha vyplňuje mezeru v české odborné literatuře a vychází vstříc všem, kdo vydávají nebo chtějí vydávat e-knihy.

316,40 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli "na přání".

453,20 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pátek

Kniha se zaměřuje na aktuální problematiku sociálních médií z hlediska kritické teorie společnosti.

221,60 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Kniha francouzského významného politologa Dominique Moiseho (* 1946) se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů …

186,30 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii.

268,80 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v pátek

Ústní disputace byla po dlouhá staletí neodmyslitelným jádrem univerzitního kurikula.

196,40 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v úterý 16.9.

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu …

319,70 Kč
včetně DPH

Skladem 3 ks Odesíláme v úterý 16.9.